26 februari 2017

HIF – Degerfors 2-3

Trots en hyfsad uppryckning i den andra halvleken så blev det ännu en cupförlust för HIF. Degerfors, stärkta av vinsten mot Djurgårdens senast, tog omgående kommandot och släppte inte greppet under matchens 90 minuter. HIF är därmed utslaget ur svenska cupen, även fast laget har en match kvar att spela borta mot Djurgården nästa helg. HIF- Degerfors 2-3 (0-2) Svenska Cupen Grupp 6 Målskyttar:’0-1 Sargon Abraham (9 min) 0-2 Marcus De Bruin (33 min) 1-2 Monday Samuel (46 min) 3-1 Alexander Andersson (48 min) 2-3 Monday Samuel (71 min) DIF: Klasson – Sachs, […]...
Källa: Allt om HIF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på att du är personligen ansvarig för dina kommentarer som du skriver och lämnar här. Så håll en trevlig och god ton för allas trevnad. Samt tack på förhand för ditt inlägg och din delaktighet här.
Har du frågor kontaktar du oss enklast och snabbast på post@hbgnyheter.com